Helgen

Helgen har varit en sådan helg där man hunnit göra hur mycket som helst och ändå har man fått tid att lata sig.

Har kokat kola, kokat sylt, bakat bröd och städat ur skåp mm.

Har även hunnit med och tränat Zeus och varit i skogen en massa samt att jag hunnit träna på att spela gitarr. Å vad det är roligt!!!


Var och hälsade på Lotta och hennes syster med familj i helgen. Har inte träffat dem på jag vet inte hur länge. Det var i alla fall dags att hälsa på. Tycker inte om att det ska bli så sällan mellan varje gång vi träffas. Ibland kan det ta tre, fyra månader innan vi träffas och ändå bor vi inte mer än en och en halv mil ifrån varandra. Tragiskt!


Märta är nog det enda barnet som inte gråter när det kommer till mig, annars gråter alla. Vad är det som är så hemskt med mig?? Är ju så hemsk? Får väl se om lilla Cajsa som jag ska hälsa på i kväll gråter när hon kommer till mig.


Måste börja basta mer. Är ju så himla skönt! Fast i går hade jag en jojobastning, in och ut ur bastun hela tiden. Klarade bara inte av värme.

Nä måste börja använda bastun mer och där med basta! =)


~Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0