Överlevt julen

Julen gick över förväntan. Det blev faktiskt en riktigt bra jul! Fick även roliga julklappar! Annars har det inte hänt så mycket under julhelgen och övriga dagar. Har verkligen latat mig, har dock känt att jag behöver det. Tyvärr har jag inte tagit tag i boken som jag fick i julklapp. I bland är det bara så att jag kan inte sätta mig ner och läsa, jag har inte ro. Konstigt nog! Har däremot tittat på många filmer under ledigheten, inte fy skam det heller!

I går var vi och anglade. Det var länge sedan, men attans vilket väder. Började självklart att regna när vi kom ner på isen. Sen regnade och regnade det.. blev väl en till två centimeter vatten på isen. Tur var hade vi med oss långfärdsskridskor, så man blev inte blöt om fötterna. Det var ju superkul att åka långfärdsskridskor!!!
Det blir det mer av! synd bara att det inte finns någon is utanför oss.

Ingen fisk fick vi heller... bättre angeldagar har vi ju haft!!!

~Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0