Hatar bilar!!

Igår slutade jag tidigare och åkte buss hem. När jag sedan satte mig i bilen så startade inte bilfan.  Å vad fruktansvärt less jag blev. Jag som hade tänkt åka skidor, handla och göra massa andra ärenden.

Nä i stället fick man börja traska de 8 kilometrarna hem. Blött, mörkt och jävligt! Som om inte det skulle räcka så kom det en bil och stänkte ner hela mig så jag var blöt över hela högra sidan. Å vad arg jag var. Jag var så arg så att tårarna kom.  Som tur var kom det en räddande ängel efter halva sträckan och plockade upp mig, det räddade verkligen min dag.


Hatar bilar som krånglar!! Bilar ska bara starta och gå när man behöver dem.

~Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0