Nyår!

Började nyår jättebra, var ute och gick och tog det lugnt. Vid fem kom vårt främmande. För en gångs skull hade vi hittat någon bjuda över på nyår. Min sambo brukar inte ha så mycket över för nyår utan vill helst sitta själv.

Hade dock träffat herr "har inget vett och etikett" på dagen, då han nämnde att han skulle komma över och ta en whiskey. Ingen av oss sa något till honom då att vi skulle ha främmande, men men tänkte i sitt stilla sinne att han ser väl att vi har främmande och går.

På kvällen kom herr inget vett och etikett. Vi andra gjorde ju mat och grejade på. Till slut frågade en av dem om vi skulle göra fyra eller fem tallrikar. Jag sa att vi gör fyra. Han är fan inte bjuden och då kanske han fattar att han inte ska vara kvar. Så vi gjorde i ordning förrätten och serverade fyra tallrikar. Han satt kvar i köket och gjorde inget. Att man inte har vett och etikett och fattar att oj jag är nog inte välkommen här längre. .. eller att man bara inte känner på sig att man inte är välkommen ändå... Varken du eller jag skulle stanna om man ser att någon har främmande!!
Men han stannade fortfarande kvar vid varmrätten...
Jag tyckte på ett sätt att det var min sambos uppgift att säga till honom att han skulle gå hem (det är ju ändå hans kompis)men han hade inte hjärta att säga till honom. Så vi fick dras med honom hela nyårsafton!!

Kul nyår!! Han förstörde verkligen mitt nyår. Jag är fortfarande så arg och irriterad för jag kan inte smälta hur jäkla rubbad han är. Fan har man inte vett nog att man förstår att man inte är välkommen??  Å att man bara har mage att stanna när man ser att de inte tänker bjuda en... och bara bjuda in sig själv, bara för att han inte har någonstans att vara och inte vill ha ett trist nyår kan man väl inte bara komma och förstöra någon annans nyår, eller?? Å jäkla skit karl. Jag kommer nog att hamn i helvete men det struntar jag i nu.

Nä jag har inte mycket över för honom och i fortsättningen ska jag säga till honom han ska attan inte få förstöra flera dagar för mig. För det var ju inte första gången han förstörde en kväll!!!

Ännu ett nyår förstört och det var ju inte det första. Ska aldrig fira nyår hemma igen!!!

GAAHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!

~Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0