Skidåkning

I går var det första gången jag stod på ett par skidor sedan jag var 10 år, har alltså inte stått på ett par skidor på 20 år!! Måste börja träna om jag i huvudtaget ska klara av att åka tjejvasan. Tre mil, borde väl jag klara på min tjurighet, men träning är ju alltid bra att ha. När jag började åka kände jag mig som Bambi på hal is.


Det som var positivt var att det var inte så hemskt som jag kommer ihåg. Fick inte lika ont i ryggen heller som jag kommer ihåg att man fick.

Har dock en träningsvärk i ljumskarna som inte är av denna värld. Tänkte åka en sväng i dag med, men jag tror att jag ska vila i dag och åka lite i morgon i stället.

~Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0