Ett främmande kvar...

Nu är det bara ett främmande kvar.... en familj har åkt hem. Det är jobbigt att ha någon som bor hos en i en vecka. Måste upp och tassa på tå och anpassa sig. Kan inte gå och lägga sig när man vill... inte göra som man vill i huvudtaget, fast det inte är min kompis som är och hälsa på.
Helst vill de ju att maten ska stå på bordet.. fast det är jag som jobbar och egentligen skulle kunna kräva att maten ska stå på bordet när jag kommer hem från en slitsam arbetsdag...
Men det är väl jobbigare att sitta och dricka öl en hel dag och va på golfbanan.

Hem till hotellet....

Men jag får ju träffa Zeus i alla fall, vilken jag inte har träffat sen i går morse eftersom jag har sovit i stan och haft tjejkväll..

~Jennifer

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, jag har precis bytt header och bakgrund på min blogg. Hur tycker du att det blev? Har du några förslag vad man annars kan göra med den?



Tack ! :D

2008-07-15 @ 16:27:48
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0