Vansbro

Simningen gick ju bättre än väntat... 319 av ca 2300.. inte illa pinkat av en trähäst som är rädd för vatten...
Var inte alls uppladdad när jag kom ner.. som tur var lyste solen i Vansbro. Sen var det bara att invänta sin starttid. Inte kul att stå och vänta, helst inte när de andra simmade i väg 45minuter  tidigare än mig.

Hade en fin strategi, längst fram så jag måste i först, annars hade jag väl fortfarande stått kvar...
De ropade även upp mitt namn när man gick in i startfållan... kände sig LITE dum... helst när jag var en av de få som inte hade våtdräkt heller....

Men nu är det över och nu behöver jag inte oroa mig för simningen till nästa år...




~Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0