Cykling

Nu är det bara tre ynka dagar kvar till tjejvättern. Usch, börjar gruva mig.
Testade pappas gamla racer igår. Blir nog den cykeln i stället för min mountainbike. Gick lite fortare med racern.
Men ack så ovant att ha växlarna på ramen och ha bockstyre, där bromsarna sitter i böjen.

Kan bara hoppas på att det fungerar ändå. Det som jag mest gruvar mig för är alla människor som ska vara med och trängas, samt om min rumpa kommer att klara nio mil. Visst för att man har allt sitt fett på rumpan, men vad hjälper det?? Har lånat vaddade cykelbyxor, vi får se om de hjälper... knappast.

Men det är bara bita i hop och cykla..

Ska ut en liten sväng i dag oxå, men då blir det gammelcykeln och en tur med Zeus. Får inte ta ut mig innan loppet.. Har även känt av halsen. Bara jag inte blir förkyld, det har jag verkligen inte tid med.

Läste även att det skulle bli över 30 grader på lördag. Känns ju härligt. Får ladda upp med mycket vatten...

Banan är ju lite upp och ner..för mycket upp tycker jag..=)

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0