Lite av varje

Ja men då var det några dagar sedan jag skrev..som vanligt. Måste försöka bättra mig!!

I helgen blev det dans på fredag kväll. Var jättekul!! Tyvärr lite folk, men jag hade kul!

Lördagen bestod av vedklyvning, inte min bästa sysselsättning, men det går väl an, helst om man har ipoden i öronen och man får sjunga hur mycket man vill..  och hur högt man vill. Kanske tur att man bor där man bor, eftersom man inte har så många grannar...

Lördagkväll blev en utekväll med tjejerna. Tittade på fotbollen och ut på krogen. Men som vanligt var det jag som körde.. tror att jag börjar bli nykterist. Lite trist är det att inte bara kunna ta ett glas vin om man vill. Utan man jämt måste ta sig hem.

På söndagen var vi på hundutställning i ösregnet. Inte det roligaste. Gick sådär på utsällningen. Han är lite för ung för att tävla i den där klassen. Men han växer väl på sig, lillfisen!

Har fått kursplanen över kursen som vi ska gå i höst. Ska bli kul att komma upp på fjället igen! Se om han har blivit något duktigare...

Annars är det bara jobb och slit.

Det är så kul när man får någon oväntat som förgyller vardagen!! Mer sånt!!!

~Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0