Jag är hopplös

Nu har det tagit så där lång tid igen sen jag skrev sist. Tänker att jag ska skriva nästan varje dag, men det finns liksom ingen tid över.

Vad har hänt sen sist? Inte mycket.. Har varit på utbildning och sen har jag ju åkt tjejvasan. Gick faktiskt bra, fast än jag startade i sista ledet. Kände i första uppförsbacken att det här kommer att ta tid, men sen kom tävlingsdjävulen och sa att det kommer det inte alls...

Någon frågade mig om det var fin natur i spåret, jag kommer faktiskt inte i håg, det enda jag kommer i håg är att jag planerade alla omkörningar som man skulle göra... hemskt.... men det var kul, har redan anmält mig till nästa år..

Har även bestämt mig för att köra tjejklassikern i år.. så nu är det bara börja träna till cykling, simning och springning. Simningen gruvar jag mig mest för...

Har även börjat en hundkurs, så nu får vi väl se om jag får någon ordning på Zeus. Ska bli intressant i alla fall..

Har även främmande igen. De har varit en vecka och stannar nog en vecka till. Alltid kul med främmande...

~Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0