Barnvakt

I helgen var jag barnvakt åt syrrans barn. Tänk att ha sådana ungar. Gjorde allt som jag sa. Inga problem. Somnade på stört... Hade jag sådana barn skulle ju kunna tänka mig att ha flera stycken...

Var även på hundkurs i går. Att han Zeus ska vara så envis och tjurig. Han är ju inne i trotsålder nu.. man skulle kunna spika upp honom på väggen.. Men det är väl bara att vara den som är starkare!!

Har försökt att cykla med honom, vilket inte går. Blir även så less på springer som vi skaffat, den passar varken på maountainbiken eller på min gamla cykel, vad ska den då passa på?? Blir så jäkla less... skulle ju vara bra om han kunde följa med och träna. Behöver ju cykla lite eftersom jag ska cykla tjejvättern. Känns så dumt att lämna honom hemma när jag cyklar och sedan gå ut med honom, när jag vet att han skulle älska att springa bredvid...

Men jag ska komma på något så jag får dit springern.

Nä nu ska jag titta på mannen som talar med hundar!! Bra program!!

~Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0