Länge sedan

Oj oj  vad jag är dålig på att skriva i min blogg.

I och för sig har det inte hänt så värst mycket sedan sist.
Har varit till fjällen och åkt skidor. Vilket underbart väder vi hade!! Kunde ju åka skidor i bara T-shirt... härligt.
Hoppas man får flera sådana dagar.

Annars har jag bara jobbat och jobbat. Usch är jätteless på detta nu.

Har även varit på en kryssning. Det var jättekul. Somnade bara på efterfesten och sov bort allt roliga... vilket jag ångrar nu..
Gjorde ju en sista minuten igen... springer in med andan i halsen och är sist på båten... men någon måste ju vara det oxå... man slipper ju köerna i alla fall. =)
Men jag tror att jag behövde den sömnen. Usch vilka tunga veckor det har varit på jobbet nu...

Det är väl bara att ta nya tag.. sommaren är ju snart här.

Vad solen ger energi. Det är så skönt att det är vår.  Jag får så himla mycket energi och lust att göra massor, synd bara att man är lite för trött... men jag försöker gå ut och gå mycket och vara ute och träna med Zeus.

I kväll blir det nog sängen väldigt tidigt. Hade tjejkväll i går och la mig en och en halv timme senare än vanligt och drack 2 glas vin.. nu börjar sommardrickandet.. nä det är ingen fara för min del. Men det är skönt att kunna ta ett glas vin i bland. Jag behöver det.

~Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0