Uppsala

I helgen som var, var jag nere i Uppsala och hälsade på en kompis. Jag och en annan kompis åkte ner på fredagkväll och stannade till söndagen. Det var den sista riktiga tjejhelgen innan bebisen kommer. Vi hade det jättemysigt. Bara var och prataden en massa och skämde bort oss lite.
På lördagen var vi först på stan och rännde lite, sen var vi på spadelen på badhuset och bubblade och  myste på.

Det var ganska kul att se barnens blickar när Brits kom med stormagen i vädret och skulle åka kana.
På kvällen var vi och åt på en dyr fiskrestaurang. Gott var det! Fisk är gott. Att man inte insett det tidigare..

Veckan har varit lugn. Har börjat storträna inför vätternrundan. Tänk att man aldrig kan börja träna i tid. I och för sig har det inte varit så lätt heller när snön, typ nyss har försvunnit. Men det är bara att träna på och hoppas på det bästa.

På lördag ska jag ta sovmorgon och sen blir det träning för hela slanten både för mig och för Zeus. På kvällen blir det konsert med Rod Stewart, kanske inte min största fan, men vad gör man inte när man får gå gratis? Då går man ju. Får hoppas på att det blir bättre väder eftersom det är utomhus.

Söndagen blir det dock ingen sovmorgon, då ska jag upp till Östersund tidigt på morgonen på utställning med Zeus. Ska bli spännande och se hur han har utvecklats. Om han fortfarande är lika snygg. I mina ögon är han ju den snyggaste hunden i världen.

Rapport kommer!

~Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0