Äntligen fredag!!!

I dag ska jag fortsätta vara byggmästare, eller hantlangare är väl det som jag är bäst på att vara!
Ska bli skönt att bli någorlunda klar i tv-rummet!! Det behövs!! Man märker det mest när man får främmande. Det finns ju ingenstans att stitta eller vara. Men bara man får upp gipsskivor kan man börja möblera igen och använda rummet.

Sen gäller det att ta tag i att hitta någon tapet som passar. Även komma på vad man vill ha och hur man vill att det ska se ut. Eftersom min sambo och jag har så olika stilar så brukar det vara svårt att komma överrens. Men man får försöka kompromissa lite. Jag vinner oftast.. och det kan beropå att jag vägrar att gå med på hans stil...

~Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0