Vin

I dag har jag varit på behandling för min överkänslighet mot mjölk. Var även in och rände lite på stan.
Besökte systemet, vilket jag inte gjort på länge... en annan börjar ju nästan bli nykterist..
Men lite alkohol måste inhandlas inför morgondagens fest.

Jag och min sambo, Barbro var även och hälsade på en gammal kompis som fått barn. Dock fick hon barn i decemeber 07, men bättre sent än bortglömt!!!

Hem och grejade lite. Ut och sprang en sväng med Zeus, vilket jag inte gjort på länge. Men ack så bra det gick. Så fort har jag aldrig sprungit denna sträcka...

Efter springturen och duschen öppnade vi äntligen den efterlängtade vinflaskan som vi tjatat om hela veckan. Tyvärr så klarade jag inte av att dricka så mycket eftersom vin kan vara så surt..... trist =(

Nu är det dags för sängen, vilket det har varit länge.. somnade visst under Shrek den tredje...

~Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0