Lite ditt och lite datt

Vad har hänt sedan jag sist skrev?? Inte mycket!

Har varit på seans igen, det är ju spännande det där.. men sen om man ska tro på allt, ja det är ju svårt att säga. Men mycket stämmer verkligen. Fick besök av min mormor, vilket känns bra, helst eftersom jag missade hennes sista dag i livet och grämer mig fortfarande för det.

Sen var det massa annan information som skulle sjunka in i, sen får man se om det slår in eller inte....

Har även varit i Hunnebostrand över påsken. Det var härligt med lite vårkänslor. Satt ute på verandan och löste korsord i solen. Härligt, härligt!! Vi var mest hela helgen. Åt och åt... usch! Det var väldigt skönt att gå en lång, lång promenad på söndagen innan vi åkte hem... Men det är inte det lättaste att hitta på alla småvägar...

Sen har det bara varit jobb, jobb och jobb....

Har varit och inskaffat nya springskor, så nu jäklar ska det springas....

~Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0