Semester

Annars har det inte hänt så mycket.. har haft min semester, halva semestern gick åt till att åka båt.. vilket var helt okej.
Lite golf och sedan har det varit fullt upp med främmande, som vanligt!!! En vanlig semester,kan man säga... men kort...

Ska ha en vecka till senare.. skulle vilja åka bort, men vi får väl se vad det blir....

I dag är jag dock hemma från jobbet pga sjukdom.. inte så allvarligt, men feber, ont i skallen och halsen får räcka för att jag ska stanna hemma från jobbet. Jag orkar inte tänka när jag mår så!!!

~Jennifer

Kommentarer
Postat av: teddy

Ja jag ryser fortfarande när jag tänker på det men det är lovely att vara hemma.

Hoppas du mår något bättre ikväll och kryar på dig ordnetligt.

kramis kramis

2010-09-14 @ 19:58:37
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0