insnöad

I torsdags morse när jag skulle till kursen så klev jag upp och skulle ta bilen. Kom typ hundra meter sen kom jag inte en meter till! Det hade drivit så innebombens så det var bara att vända om och åka hem och vänta på plogbilen. Det var ju i och för sig skönt och lägga sig i sängen igen och vänta. Läset lite mer ur tredje boken i twilligtserien! Bra bok!! Sen var det bara att bege sig söder ut, när plogbilen kom. Vilket väder det vara att köra i. Haden en ruta på 10 gånger 20 cm, som jag såg igenom. Till slut fick jag försöka stanna och greja vindrutetorkarna, men det är inte det enklaste på motorvägen! Till slut kom jag fram, efter halva dagen hade gått. Men det var bra kurs i alla fall! ~Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0