Världen är bra liten!!

I dag har jag varit på utbildning. Jättespännande. Den ska pågå i två dagar till.

Världen är bra liten...
När jag kommer på utbildningen så frågar man ju vart man är i från mm. En tjej var från Karlstad och hon frågade vart jag var ifrån. Ja, sa jag ett ställe smo du inte vet var det ligger... men jag sa vart jag var i från, då visar det sig att hon har en stuga 3 km i från mig!!! Å brukar vara där ganska ofta...

Har dock aldrig sett personen förut, fast de har haft stuga där i fyra år.... bra koll man har på sin omgivning....

Har även fått min skiva som jag beställt, måste säga att den är superbra!! nr 5 går på repeat. Kul att de tagit med låtar som jag verkligen tycker om... fast dock i annan tappning!!


~Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0