Nu var det länge sedan igen...

Tycker inte dagarna går direkt fort, men när man tittar på bloggen så rinner dagarna förbi. Alltid jättelänge sedan man skrev...

Har det hänt något? Nä inget speciellt..
Brukar sitta och läsa andras bloggar, de gör ju alltid massa skoj. Vad gör jag... jobbar och umgås med hunden, typ!

Var faktiskt i väg på dans i fredags efter lång övervägan... tur att det är nära.
Var helt okej. Det var väldigt trevligt i pausen... Trevligt sällskap och mycket humor! Kul!!

På lördagen var jag och hälsade på mina älsklings flickor, Märta och Sigrid. Full fart som vanligt!!

Annars har jag inte gjorts så mycket mer i helgen..

~Jennifer

Kommentarer
Postat av: Karin

Börjar nästan fundera om inte pausen var roligare än själva dansen... Haha!

2010-06-22 @ 21:34:09
URL: http://dansflikkan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0