Resumé

Ja då har det gått mer än en vecka igen.. Hopplös jag är..

Det har varit en hektisk vecka... 

Firat midsommar, varit ute med båten, haft massa främmande.. och åter tilljobbet.

Börjar längta riktigt mycket till semestern nu. Fick lite semesterkänsla i midsommar! 

Det är bara så underbart att sommaren är här, har liksom inte fattat det riktigt. 

I kväll blir det övernattning i stan, ska bli skönt. Känner att jag behöver ha en tjejkväll! Vi ska äta gott, dricka lite alkohol, titta på bio och äta massa popcorn!!!

Blir en riktig tjejfilm, sex and the city 2.

Innan jobbet och maten tänkte jag även hinna med och klippa mig. Nu är bara stora frågan HUR???

Måste googla lite på frisyrer....

 

~Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0