tut, tut, svart och vit

I lördags var jag på hemlig tur med min mamma, hennes systrar och mina kvinnliga kusiner. Det var jättekul. Det är roligt att vi träffas bara vi tjejer... Det var dock synd att syster yster inte kunde vara med, blir lite mer livat då!

Vi var till Stocksbo, en lite håla på landet där det fanns en affär med, ja säg vad som inte fanns där.
Vi var där i flera timmar och fast man gått runt där flera gånger så hittade man alltid nya prylar.

Jag köpte en toalettsrullshållare och två ljusstakar, som dock inte alls är min smak.  Men det var lite stilrena så de fick väl följa med!

Sen var vi till moster och spelade spel, alias, jag bara älskar detta spel!!
tut, tut, svart och vit?
sen kom tut, tut, röd?
Ja man kan ta till vad som helt för att förklara polisbil och brandbil...

Nu laddar jag för helgen och reunion som jag har dragit i hop till. Mina gamla arbetskamrater som jag jobbade med för 5 år sedan!!
Ska bli jättekul!!

Massa lekar!!!

~Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0