Sommar!!

Äntligen sommar! Å vad det är härligt! Bara njuter varje gång jag går ut och känner värmen! Det var helt underbart att springa i morse. Känna lukten när det har regnat..samt björk och hav!! Helt underbart. Synd att inte fler får känna detta!

Just love it!

Nu laddar jag för en helg som gräsänka. Ska blir skönt att få rå om sig själv lite. Blir dans på fredagen och sedan blir det nog en sväng och lufta golfklubborna på lördagen...
Måste ju svinga lite innan vi ska på golfhelg nästa helg. Vi åke 8 tjejer från jobbet, ska bli jättekul!!! Bara det inte går så dåligt som det gick förra året! Usch!

Söndagen blir en tidig dag, då jag ska åka iväg på utställning med Zeus, vi måst kliva upp senast kvart i fem. Det är nästa tortyr på en söndag.

I kväll ska jag nog ta och baka lite... måste ju fylla på kakförådet nu när det är sommar och man till och med kan få spontanbesök!! Om inte annat blir svägerskan glad.. brukar ju minska av kakor i frysen..konstigt det där, men det är väl vår lilla hustomte som är och tar sin belöning...

~Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0